28-06-2024

19:00 h.
Igrexa de Santa María dos Ánxeles

BRIÓN: UNHA HISTORIA QUE CONTAR | O CAMIÑO DE PEREGRINACIÓN A SANTIAGO

O Concello de Brión e Latexos de Turismo convídannos a participar nunha nova xornada de difusión dos bens e valores culturais e patrimoniais do noso municipio. Nesta ocasión, a protagonista vai ser a ruta xacobea e o seu paso polo Concello de Brión.

DATA: 28 de xuño
HORA: 19:00 h.
LUGAR DE CELEBRACIÓN: Igrexa de Santa María de Os Ánxeles.

PROGRAMA:

• 19:00 h. - Acollida por parte de integrante do equipo de goberno local ou técnico de cultura do Concello de Brión.
  • 19.15 h. - Faladoiro entre José Manuel García e persoas vinculadas ao Camiño de Santiago:
           - Manuel F. Rodríguez, xornalista e escritor
           - Cándido Pazos, escultor
           - Daniel Pernas, Multicentros Pernas en Pontevea
           - Sebastián Valverde, xerente da Asociación de Concellos do Camiño da Ría de Muros e Noia
  • 20.00 h. - Participación de artistas asistentes ao XVII Encontro coa Arte.
  • 20.20 h. - Peche do evento.

Música co cantautor Manoele de Felisa: a historia do Camiño de Santiago en cancións.

Ademais, o domingo 7 de xullo,  ven a camiñar con nós!
Ás 10.00 h., ruta polo camiño ao seu paso polo Concello de Brión, de Urdilde a Bertamiráns (prazas limitadas).
Imprescindible inscrición previa no teléfono 617 421 276 (Minia)

Actividade de balde con inscrición previa:
A través do Whatsapp: 617 42 12 76 ou por correo electrónico: hola@latexosdeturismo.com | latexosdeturismo@gmail.com

Unha actividade organizada polo Concello de Brión.

Tipo de Actividad
Fecha Fin